Rozwiązanie jest arcyboleśnie proste:
1. Opłata za wjazd do centrum (jak w Londynie) i prawo wjazdu tylko dla aut z Euro6.
2. Podnieść opłaty a parkowanie (w Nowym Yorku to nawet 30$ za godzinę - zrobić podobnie).
3. Wprowadzić parkomaty również na osiedlach - to drastycznie zredukuje liczbę tych których stać na auto.
4. Zrobić kolejne buspasy.
5. I jeszcze zakaz wjazdu do miasta dla LSW itp. - to dl bezpieczeństwa. Niech parkują na rogatkach i przesiadka do MPK.
Taka prawda.
|
|
RONDO BEZ SWIATEŁ urzędasy! Z tym ze przejscia nie moga byc przy samym rondzie.
|
|
Trzeba wymusić na kierowcach jazdę w stronę muzycznej wprowadzić nakazy ruchu i po sprawie albo zabronić całkowitego wjazdu
|
|
Arcytotalnie przekombinowane, bo wystarczy jak w Bazylei nakazać korzystanie z komunikacji publicznej wszystkim urzędnikom i samorządowcom oraz pracownikom wszelkich szczebli sfery budżetowej i problem sam się rozwiąże. Tak na marginesie, to burmistrzowie Londynu i NY każdego dnia widywani są w drodze do pracy i powrotnie w środkach komunikacji publicznej. |
|
Nadbystrzycka powinna byc poszerzona (taki przeciez był plan wczesniej) tak zeby dwoma pasami jechały auta od centrum w nadbystrzycką. I po pronlemie.
|
|
ponad rok temu jeszcze przed otwarciem wysłałem maila do któregoś z radnych i ostrzegałem ,że bez zakazu lewoskrętów na tym skrzyżowaniu będą korki . Otrzymałem odpowiedź jak prospektów wyborczych jak dobrze zmienia się Lublin!!!
Przygotujcie się na takie same korki jak oddadzą przedłużenie Monte Cassino. To skrzyżowanie z aleją Kraśnicką się totalnie zapcha.....
|
|
Nie widzą co robić? No to nie nadają się na zajmowane stanowiska. Wylać na zbity pysk.
|
|
przecież auta z ścisłego centrum muszą po robocie odwieźć swych właścicieli do dzielnic-sypialni. A ulice nie są z gumy.
|
|
"wystarczy jak w Bazylei nakazać korzystanie z komunikacji publicznej wszystkim urzędnikom i samorządowcom oraz pracownikom wszelkich szczebli sfery budżetowej" Popieram: wszyscy urzędnicy, lekarze (ordynatorzy też), nauczyciele (z dyrektorami włącznie) - obowiązkowo autobusikiem, pod rygorem nagany z wpisaniem do akt. I na peno się znacznie rozluźni na ulicach.
|
|
Przede wszystkim zredukować tą urzędniczą mać! To nowotwór żydodemokracji. I od razu będzie lepiej.
|
|
Wydajnie kolejne pieniądze na pseudo synchronizację sygnalizacji ktòre tak miała pomagać w przejazdach przez skrzyżowania. Ktoś powinien być pociągnięty do odpowiedzialności za takie rozwiązania które nic nie wniosły
|
|
Zlikwidować durny przystanek MPK PRZED skrzyżowaniem. Zakaz skrętu w lewo z Narutowicza w Ochotniczą. Lewoskręt TYLKO z Głębokiej w Narutowicza. Mniej wygodnie ale szybciej.
|
|
Co o tym wszystkim sądzą Nalewajko i Kieliszek?
|
|
skoro w UM Lublin pracę dostaje się po znajomości a nie po kompetencji to jasne dlaczego w Lublinie nic nie wychodzi, oprócz robienia milionów przez kilka dobrze znanych firm.
|
|
Ot, kolejna popisowa inwestycja speców z ZDiM, a są jeszcze ronda pod wiaduktami, "światła" co 200 m na DMM i planowanej Dywizjonu 303, skrzyżowanie DMM z Lipową, wiadukt koło targów...
|
|
Wylaczyc przejscie kolo chaty gdzie chodza jsk chca, 50m wczesniej jest przejscie ze swiatlami, skasowac parking naprzeciwko chaty i zrobic prawoskret w Gliniana, bez zadnych swiatel, skrocic cykl dla pieszych na pierwszym przejsciu na Nadbystrzyckiej. Tak mało, a pomoże. Uwierzcie. To tam powstaje zator. Kuźwa własnie tam.
|
|
a po uj te auta jadą do centrum? Zrobić buspasy i wsadzić pracowników z centrum do komunikacji miejskiej. Inaczej się nie da.
|
|
Jak kierowcy wjeźdzają na skrzyzowanie i blokują przejazd na wprost
|
|
Buspasy na narutowicza i zakaz skrętu z Piłsudskiego. Czas się oduczyć jeździć przez centrum.
|
|
Teraz Narutowicza nie ma porówniaia przejazd, kiedyś 30-40 minut, teraz 15 :)
|
Strona 2 z 6
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|